•  

 قرص مگنا ارايكس اكسترا پلاس ( مگناركس يا مگناريكس )

در ابتدا لازم است كه توضيح بدهيم كه اسم اين قرص به انگليسي MagnaRx مي باشد ولي به فارسي به چند شكل مختلف ( مگناركس – مگنا ارايكس يا مگناريكس و … ) تلفظ مي شود. تمام اين ها همان تلفظ MagnaRx است و هيچ تفاوتي با هم ندارند.

قرص مگنا ارايكس پلاس Magna Rx Plus جزء معروفترين و شناخته شده ترين محصولات بزرگ كننده آلت مي باشد كه متاسفانه بيشتر از ۷ سال

است كه ديگر جنس اصل و اورجينال كپسول مگناريكس پلاس وارد ايران نشده است و فقط جنس هاي تقلبي در ايران به فروش مي رسد.

 

قرص مگناركس پلاس نوعي داروي چند كاره و برطرف كننده مشكلات جنسي است كه قادر است مشكلات متعددي را حل كند. اين قرص مي‌تواند باعث موارد زير شود.

افزايش طول آلت تناسلي به ميزان بالا در اين قرص تركيباتي وجود دارد كه با تاثير بر گردش خون و ميزان خون رساني به آلت تناسلي مي‌تواند تا حد ممكن باعث افزايش طول آلت تناسلي شود.

 

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

 

 

 

325000 تومان

افزايش ضخامت آلت تناسلي

همان طور كه مي‌دانيد علاوه بر طول آلت تناسلي، ضخامت آن نيز جزو فاكتورهاي موثر بر افزايش لذت در طول رابطه جنسي براي زوجين است. از اين رو اين قرص با تاثير بر ميزان خون ورودي به ماهيچه‌هاي موجود در آلت تناسلي منجر به افزايش ضخامت آن شود. در واقع اين دارو مي تواند به عنوان يك قرص حجم دهنده عمل نمايد.

درمان مشكل زود انزالي

يكي از شايع‌ترين مشكلات جنسي در مردان زود انزالي است. اين مشكل تاثير بسيار زيادي بر طول مدت رابطه جنسي و از همه مهم‌تر لذت‌بخش بودن رابطه جنسي دارد. زيرا خانم‌ها نسبت به آقايان طول مدت بيشتري براي رسيدن به اوج لذت جنسي نياز دارند، بنابراين در صورتي كه مرد دچار زودانزالي باشد، رابطه جنسي از حد معمول كوتاه‌تر مي‌شود و خانم‌ها قادر به رسيدن به ارگاسم نمي‌شوند. قرص مگناركس پلاس با تاثير بر مجاري انتقال دهنده اسپرم مي‌تواند اين مشكل را در وهله اول بهبود بخشيده و سپس درمان كند.

بهبود ميل و قدرت جنسي

اين قرص با تاثير بر هورمون‌هاي مردانه در آقايان و تنظيم مقدار ترشح آن‌ها مي‌تواند ميل جنسي را افزايش دهد. همچنين به دليل انرژي كه به فرد مي‌بخشد مي‌تواند قدرت فرد را در طول رابطه جنسي افزايش دهد. محصول پيشنهادي مشابه براي بهبود ميل و قدرت جنسي: قرص گودمن

افزايش طول مدت رابطه جنسي

قرص مگناركس پلاس با تاثير بر موارد گفته شده مي‌تواند كيفيت رابطه جنسي را بهبود دهد. از اين رو هر دو طرف از برقراري رابطه جنسي لذت كافي را خواهند برد و تمايل آن‌ها به افزايش طول مدت رابطه بيشتر مي‌شود. زيرا رابطه جنسي كه طول مدت آن كوتاه‌تر از حد معمول باشد به اين دليل است كه يكي از طرفين دچار مشكل جنسي يا جسمي است.

 

.

 

افزايش سفتي آلت تناسلي

يكي از تاثيرات قرص مگناركس پلاس بر آلت تناسلي، خاصيت سفت كننده آن است. سفتي آلت تناسلي بايد در حالت عادي از طريق تحريك جنسي ايجاد شود. اما برخي از افراد با اين وجود سفتي لازم را به دست نمي‌آورند. در صورتي كه آلت تناسلي به اندازه كافي سفتي لازم را نداشته باشد، قادر به ورود به آلت تناسلي زنانه نخواهد بود. از اين رو نه تنها منجر به لذت نمي‌شود بلكه رابطه جنسي به طور كامل برقرار نخواهد شد. قرص مگناركس پلاس مي‌تواند اين مشكل را حل كند و آلت تناسلي مردانه را در كوتاه‌ترين زمان ممكن سفت كند.

325000 تومان: قيمت

تركيبات قرص مگناركس اصل

همان طور كه مي‌دانيد داروهاي شيميايي در عين برطرف كردن يك يا چند مشكل مي‌توانند عوارض مختلفي را طي دراز مدت يا حتي كوتاه مدت بر روي بدن شما ايجاد كنند. از اين رو داروسازان و محققان بيشتر در صدد ساخت داروهايي بر پايه مواد طبيعي هستند كه اين عوارض را به حداقل برسانند. از طرفي عموم مردم در سر تا سر دنيا بيشتر ترجيح مي‌دهند كه داروهايي بر پايه مواد گياهي مصرف كنند. خوشبختانه قرص مگناركس پلاس علي رغم تاثير چشم‌گير و سريع، كاملا بر پايه مواد طبيعي و گياهي ساخته شده است، از اين رو حداقل عوارض را در پي دارد.

تشخيص مگنا آر ايكس نوع اصلي از نوع تقلبي

خريد و مصرف تقلبي اين محصول گذشته از نداشتن هيچ گونه اثر و فايده اي باعث ضرر مادي و روحي شده و موجب بيماري جسماني نيز مي شود. بنابر اين تشخيص تقلبي يا اصل بودن اين محصول تبديل به موضوعي بسيار مهم و غير قابل اجتناب در زمان خريد مي گردد. در راستاي همين امر و آگاه كردن مصرف كنندگان محترم از اصل يا تقلبي بودن محصول، نكاتي را گه به شما در تشخيص اين موضوع كمك مي كند به همراه تصاويري گويا در زير آورده شده است. اميد است كه بعد از مطالعه اقدام به خريد نموده و جدا از خريد محصولات بدون هولوگرام اجتناب كنيد.

قرص ويگركس بهتر است يا مگناركس ؟

قرص ويگركس پلاس نيز هم‌چون قرص مگناركس پلاس نوعي داروي برطرف كننده مشكلات جنسي است كه اتفاقا بر پايه مواد طبيعي و گياهي نيز ساخته شده است. هر دو دارو در صورتي كه نمونه اورجينال آنها خريداري شود، تاثيرگذاري مناسبي دارند. تفاوتي كه اين دو قرص با يكديگر دارند اين است كه قرص مگناركس پلاس محصول قديمي تري است و به همين دليل داراي شهرت بيشتري نسبت به رقيبان خود است. از اين رو اين دارو داراي نمونه هاي تقلبي بيشتري نيز هست. بنا بر اين در مورد خريد قرص مگنا آر ايكس بايد دقت بيشتري نماييد و حتما از اصل بودن محصول اطمينان حاصل كنيد.

 

كلفت كننده و درازكننده آلت

 

عوارض قرص مگناركس magna rx

هر ماده خوراكي در سر تا سر دنيا عوارض خاص خود را دارد. حتي آب آشاميدني در صورت مصرف غلط مي‌تواند باعث ايجاد عوارض شود. از اين رو نمي‌توان با اطمينان در مورد عدم ايجاد عوارض طي مصرف هيچ ماده غذايي اظهار نظر كرد. (برخي وبسايت هاي تبليغ كننده براي تمامي محصولات خود از جمله اين محصول ويژگي “بدون عوارض” را درج مي نمايند كه اصولا نشان دهنده عدم صداقت با مخاطبان است.)

قرص مگناركس پلاس علي رغم منشا گياهي تاثير چشم‌گيري كه در رفع مشكلات جنسي دارد داراي عوارض خاص خود نيز هست. اين عوارض در افراد مختلف متفاوت بوده و هر كدام از آن‌ها با شدت متفاوتي در افراد مختلف بروز پيدا مي‌كند. حتي ممكن است در برخي افراد هيچ گونه عوارضي ايجاد نكند.

325000 تومان: قيمت

عوارض قرص مگناركس ممكن است شامل، تپش قلب، افزايش فشار خون، سر درد، آلرژي‌هاي متفاوت، اسهال يا مشكلات گوارشي ديگر شود.

در صورت مواجه شدن با مشكلات گفته شده مصرف دارو را قطع نموده و به پزشك مراجعه كنيد.

خريد اينترنتي مگنا آر ايكس

به دليل محبوبيت بسيار زياد و تاثير چشم‌گير اين قرص، متاسفانه عده‌اي افراد سودجو دست به توزيع انواع تقلبي اين قرص زده‌ و آن‌ها را در بسته‌بندي‌هاي به ظاهر مشابه در بازار عرضه كرده‌اند. از اين رو بهتر است اين محصول را از داروخانه‌هاي معتبر تهيه كنيد.

از طرفي نمونه اصلي اين دارو در داخل كشور بسيار كمياب شده است. از اين رو پيشنهاد مي‌كنيم اگر قصد خريد اينترنتي اين دارو را داريد، حتما ابتدا موجودي قرص مگناركس اصل را در داروخانه آنلاين كوثرطب استعلام نماييد. با اين كار علاوه بر خريد محصول اورجينال و اطمينان از اصالت آن منجر به صرفه جويي در وقت زمان‌تان خواهيد شد.

به منظور خريد مي توانيد از طريق فرم زير ثبت سفارش نماييد، سپس كارشناسان ما با شما تماس مي گيرند و مشاوره لازم ارائه مي گردد. مشاوره اختصاصي و حتي تماس با شما به صورت رايگان خواهد بود. بنا بر اين بهترين روش براي تهيه اين محصول اين است كه يك مشاوره رايگان از كوثرطب دريافت نماييد.

هشدار

محصولات گياهي و داروهاي طبيعي به كمك آزمايشات مواد غذايي و دارويي توليد نمي شوند. در نتيجه قرص Magna Rx نيز براي استفاده داراي تاييديه پزشكي نيست. همچنين مواد گياهي مي توانند هر گونه عوارض جانبي را در صورت مصرف داروهاي ديگر داشته باشند. و در نهايت اينكه مطالعات باليني كافي براي اثبات اثربخشي قرص مگنا آر ايكس و شناسايي تمام عوارض جانبي يا تعيين نتايج و اثرات درازمدت آن انجام نشده است.  قرص مگنا ارايكس اكسترا پلاس ( مگناركس يا مگناريكس )

نكات مهم

مشكلات ساختگي و نگراني هاي مرتبط با اندازه آلت تناسلي در مردان بسيار رايج است. اگر در مورد عملكرد يا اندازه آلت خود نگران هستيد، بهتر سات بدانيد كه شما تنها نيستيد. همچنين در نظر داشته باشيد كه هيچ اندازه استانداردي براي آلت تناسلي وجود ندارد. با توجه به بررسي هاي Janet Lever، David A. Frederick و Letitia Anne Peplau بيش از ۸۵ درصد از زنان گزارش دادند كه از اندازه آلت تناسلي شريك جنسي خود راضي هستند. در حالي كه تنها ۵۵ درصد از مردان از اندازه آلت خود راضي بودند.

موارد منع مصرف قرص مگنا آرايكس پلاس +Magna RX:

افراد زير ۱۸ و بالاي ۵۰ سال

مشكات كبدي و كليوي

مشكلات قلبي و معده

فشار خون بالا و فشار خون پايين

ديابت